Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Respect ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ
-Κορίτσι: εγώ είμαι άρρωστη και δεν ξέρω αν θα ζήσω:(
-Αγόρι: το ξέρω , αλλά δεν με ενδιαφέρει ...
-Κορίτσι: φύγε απο εδώ τότε και πήγαινε να ξαναφτίαξεις τη ζωή σου , που στη χάλασα εγώ τελικά
-Αγόρι: Άκου , είμαι και θα είμαι εδω για εσένα για πάντα.Είτε έτσι είτε αλλιως , θα είσαι πάντα η αγάπη μου , το κοριτσάκι μου που … που αγάπησα πριν 2,5 χρόνια.Θα είμαι εδώ κοντα σου μέχρι το τέλος και δεν μπορει να με διώξει κανείς.Ακόμα και αν φύγεις να ξέρεις οτι εγω δεν θα συνεχίσω τη ζωη μου με καμια γυναίκα , γιατι θα ζεις στην σκέψη μου , στο σώμα μου , στην ψυχή μου .Εσυ μου έμαθες οτι την αληθινή αγάπη δεν την χωρίζει κανείς και ούτε ο θάνατος , γιατι αυτη νικάει τα πάντα .Ακόμα και αν δεν τα καταφέρεις , θα είσαι ακόμα ο λόγος που ζω και υπάρχω σ αυτη τη ζωή και τώρα σ ΄ αγαπάω ακόμα περισσότερο με αυτό που μας έτυχε.
-Κορίτσι: φύγε σου λέω ….
-Αγόρι: τα δύσκολα θα τα περάσουμε όπως περασαμε και τα εύκολα , εμεις είμαστε ένα και θα ειμαστε ένα για πάντα άγγελε μου  :(

Δεν υπάρχουν σχόλια: